Płatność

Przelew bankowy na konto Bank PeKaO S.A. 05 1240 3015 1111 0010 6609 6525.

W tytule przelewu proszę podać "kod płatności zamówienia" .

Czas oczekiwania na wpłatę do 7 dni od daty zakupu.

Do każdego zakupionego produktu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę.

Przesyłka

Zakupione produkty wysyłamy Paczkomatami InPost, Paczką w Ruchu, Kurierem DHL lub Pocztą Polską od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00, w formie wybranej przez Kupującego, odbiór osobisty - Łódź, ul. Nawrot 2 (salon optyczny OkoPharma) oraz po godzzinie 18.30 osiedle Radogoszcz (Łódź) - po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy przesyłki, najczęściej wynosi od 2 do 5 dni roboczych od zaksięgowania kwoty na koncie sprzedającego.

W przypadku zakupu kilku produktów wysyłamy wszystko jedną przesyłką - prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów.

Jeśli towar ma zostać wysłany na adres inny niż podany podczas rejestracji prosimy o informację w mailu lub poprzez formularz.

Zwrot towaru

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z dowodem zakupu, a sam przedmiot sprzedaży będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. 

Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie OkoPharma.com.pl, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa do pobrania: *DOC lub *PDF.

Informacja zwrotna

Po zakończeniu transakcji prosimy o e-maila zwrotnego. Jest to dla nas informacja, że towar dotarł i transakcja została zakończona pomyślnie. Jeśli zaistniałyby jakieś problemy związane z przesyłką lub towar nie spełnia Państwa oczekiwań bardzo prosimy o kontakt.

Postaramy się wspólnie rozwiązać problem.




ZAPYTAJ EKSPERTA

Witam serdecznie,

mam na imię Agnieszka. Chętnie odpowiem na Twoje pytania:

T: 669 20 28 32
E: [email protected]


PRACUJĘ W GODZINACH:
Pon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob.         09:00 - 13:00