Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States
1. Przelew bankowy na konto Bank PeKaO S.A. 05 1240 3015 1111 0010 6609 6525. W tytule przelewu proszę podać "kod płatności zamówienia". Czas oczekiwania na wpłatę do 7 dni od daty zakupu.
2. Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Regulamin.
3. Płatność za pośrednictwem serwisu PayPal. Regulamin.
Do każdego zakupionego produktu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
Zakupione produkty wysyłamy Paczkomatami InPost, Kurierem FedEx lub Pocztą Polską od poniedziałku do piątku do godziny 13.30, w formie wybranej przez Kupującego. Odbiór osobisty: Łódź, ul. Nawrot 2 (Śródmieście) - salon optyczny OkoPharma (pon. - pt. w godzinach 10:00 - 18:00), po wcześniejszym potwierdzeniu zrealizowania zamówienia. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy przesyłki, najczęściej wynosi od 2 do 5 dni roboczych od zaksięgowania kwoty na koncie sprzedającego.
Jeśli towar ma zostać wysłany na adres inny niż podany podczas rejestracji prosimy o informację w mailu lub poprzez formularz.
W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z dowodem zakupu, a sam przedmiot sprzedaży będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie OkoPharma.com.pl, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa do pobrania: *DOC lub *PDF.
Po zakończeniu transakcji prosimy o e-maila zwrotnego. Jest to dla nas informacja, że towar dotarł i transakcja została zakończona pomyślnie. Jeśli zaistniałyby jakieś problemy związane z przesyłką lub towar nie spełnia Państwa oczekiwań bardzo prosimy o kontakt. Postaramy się wspólnie rozwiązać problem.